pátek 12. dubna 2013

ÚVOD


Vítám Vás na mém novém blogu. Nejprve bych chtěla říci, že jsem nikdy blog neměla a proto v tom nejsem nějak moc zběhlá. Tak se omlouvám za počáteční nedostatky a doufám, že to bude jen lepší a lepší. Pokud budete mít nějaké rady, nebojte se napsat, budu ráda.

O čem vlastně bude? 
Budu zde psát hlavně o kosmetice - testy na produkty, představení novinek, také budu dělat recenze na tzv. BeautyBoxy (LadyBox, SenzaBox, GreatBox).

Proč jsem blog vlastně založila? 
Poslední dobou jsem hodně četla články blogerek a říkám si, že bych také mohla jeden vytvořit, protože mám doma tuny kosmetiky, které bych Vám ráda přiblížila, udělala nějaké ty recenze atd. A podělila se s Vámi o mé zkušenosti.

Proč zrovna BeautyBella?
Jelikož Beauty znamená krása (jak jistě všichni víte :D) a Bella je jméno mého milovaného domácího mazlíčka. Snad se Vám název bude líbit.

Jakou formou budou probíhat recenze?
Ze začátku asi klasicky, produkty nafotím a napíšu zde, jak jsem s nimi byla spokojená, jestli je doporučuji atd. Později bych avšak chtěla zkusit také video recenze. Chtěli byste raději video, nebo články?


Doufám, že se Vám bude blog líbit, a pokud máte nějaké dotazy, či připomínky pište!

Žádné komentáře:

Okomentovat