čtvrtek 18. dubna 2013

PRVNÍ POHLED: GREATBOX DUBEN

Dnes jsem si pro Vás připravila první pohled na nový dubnový GreatBox. Včera večer mi byl doručen službou INTIME, doručení proběhlo v pořádku, avšak stejně bych raději možnost osobního vyzvednutí na pobočkách Zásilkovny, jako je to možné již od dubna u konkurenčního LadyBoxu.



Byla jsem velice natěšená, jelikož jsem nevěděla, co bude box obsahovat. GreatBox sice uveřejnil pár spoilerů, ve kterých nás informoval, že duben bude ve znamení dekorativní kosmetiky. A tudíž jsem neváhala a hned objednala, jelikož ve většině boxů vidíme častěji pečující kosmetiku. A udělala jsem dobře!


  
GreatBox jsem si objednala poprvé a nelituju, sice se vší nejsem na 100% spokojená, ale cena 269 Kč, kterou jsem za box dala, mi přijde adekvátní vůči jeho obsahu. Jak už mnoho z Vás psalo, krabička není tak krásná a tak využitelná jako u konkurenčních boxů, uvítací dopis také není tip ťop, ale i přes to jsem spokojená. Jde tu přece hlavně o kosmetiku ne?

Na všechny produkty jistě udělám po nějaké době i obsáhlou recenzi.

První, co na mě vykouklo, byla rtěnka a oční stíny od Sans Soucis, krásně zabalené v pytlíčku a převázané stužkou. To se jim tedy povedlo!




1. RTĚNKA SANS SOUCIS - PERFECT LIPS, 4g. - cena 435 Kč

Bohužel tady přišlo první zklamání, když jsem zjistila, jakou má barvu. Sice mi přišel po zaplacení dotazník, ve kterém se mě ptali, jakou barvu chci. Mohla jsem vybírat z mnoha odstínů, avšak všechny světlé již byly rozebrány, což mi přijde nefér, ale tak beru. 
Musela jsem si tedy objednat červenou, odstín 50 RED. Barva je opravdu nádherná, sytě červená, ale pro mě naprosto nevyhovující. Rtěnka vypadá kvalitně, proto jsem se velice těšila, avšak jak jsem se již zmiňovala na světlý odstín se už nedostalo.

Proto bych chtěla říci, že pokud by měl někdo zájem o výměnu a mohl by mi nabídnout světlejší odstín, byla bych velice ráda. Popřípadě mohu prodat.





2. OČNÍ STÍNY SANS SOUCIS, 0,75 g. - cena 211 Kč

Naštěstí druhý produkt mě velice zaujal. Většinou používám světlé stíny, a proto jsem chtěla udělat změnu a vybrala jsem si fialovou barvu, která mě velice překvapila. Stíny se velice dobře nanášejí, mají krásnou intenzivní barvu a nemůžu jim nic vytknout, opravdu naprostá spokojenost.

OBRÁZEK - viz výše s rtěnkou

3. RYCHLESCHNOUCÍ LAK NA NECHTY MALLON COSMETICS, 15 ml - cena 100 Kč

Další věc, která na mě z boxu vykukovala, byl lak na nehty od Mallon Cosmetics. S těmito laky jsem zatím neměla čest, a proto jsem jej ihned musela vyzkoušet. Barva je opravdu nádherná, sytá, lak se dobře nanáší, jsem velice spokojená. V boxu mi přišla tmavě fialová barva, ale řekla bych že barvu laku dávali podle barvy stínů.




4. KRÉM NA OČNÍ PARTIE SWISSO LOGICAL, vzorek 5 ml - cena 910 Kč za 20 ml

Krémy na oči nepoužívám, tudíž nemohu hned posoudit, budu muset vyzkoušet a poté napíšu recenzi. Vůně je velmi příjemná, na krému se píše, že je určen k péči kolem očí a pomáhá redukovat známky stárnutí. Tak uvidíme.
Ale určitě jsem velice ráda, že do boxu zařadili produkt od této velice luxusní značky, abychom mohli vyzkoušet něco nového z vyšších cenových kategorií. Palec nahoru!





5. FENJAL TĚLOVÉ MLÉKO INTENSIVE, 30 ml - cena 29 Kč

Se značkou Fenjal jsem se také dříve nesetkala, ale podle mého názoru to bude taková klasika. Ne nijak vysoká cena, všem přístupná. Ráda vyzkouším, krémů a tělových mlék není nikdy dost. Zatím jsem stačila zpozorovat, že velice krásně voní.





Dále byly v boxu jako obvykle nějaké ty reklamní letáky. Tentokrát od značek Zepter a Fenjal. 





Také jste si objednaly tento box, nebo zatím váháte? Dejte vědět do komentářů.






3 komentáře:

  1. Tak podle mě je ta barva rtěnky úchvatná a sluší skoro každé, např. v kombinaci s jemnými očními linkami, ale je to spíš na večer, já takové líčení ráda nosím na večírky, i když je málo příležitostí tak podobný odstín vlastním a nelituji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, rtěnka má úchvatnou barvu, avšak jak zmiňuješ velice málo využitelná. Na denní nošení není, proto jsem také měla zájem o odstín Nude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, dost hodně o něm uvažuji! :-)

    OdpovědětVymazat