pondělí 22. dubna 2013

RECENZE: LADYBOX BŘEZEN

Dnes jsem si pro vás připravila podrobnou recenzi produktů z březnového LadyBoxu. Nejprve bych chtěla říci, že jsem celkově velice spokojená, ale některé produkty na mne působí rozpačitě, asi všichni víme které to jsou. Jak jsem se dočetla, máte ten stejný problém. Ale o tom až později. Nyní k samotným produktům.






1. ILLAMASQUA LAK NA NEHTY, 15 ml, plné balení

(cena v obchodě za 15 ml: 13,5 liber)

Jsem opravdu velice ráda, že se tato skvělá značka dostala i do našeho českého LadyBoxu. Již dlouho jsem měla na nějaký produkt zálusk, ale díky vyšším cenám jsem se neodhodlala. A tudíž mi lak udělal obrovskou radost. Ještě větší nadšení vyvolal odstín - Throb. Personalizace proběhla na jedničku, i když se přiznám, že jsem se zamilovala do všech odstínů, ale červená je prostě klasika a vždy potěší. Lak se velmi dobře nanáší, skvěle kryje a nádherně se leskne. Výdrž je trochu nadprůměrná, cca 5 dní, ale hodně záleží na tom, kolik vrstev dáte a jestli použijete podlak a nadlak. Tudíž životnost můžete, jak prodloužit, tak zkrátit.

Celkově jsem tedy opravdu mile překvapená a tento lak určitě doporučuji. Možná bych si po této zkušenosti zakoupila i další odstíny, ale cena je přece jen vyšší.








2. LÍBEJ MĚ! LADYBOX BALZÁM NA RTY, 10 ml, plné balení

(cena v obchodě: neprodejný, limitovaná kolekce LadyBox)


Tento balzám mě také velice překvapil, a to jak vzhledem a vůní, tak skvělou hydratací. Opravdu nemám co vytknout, možná jen to, že jej musíte nabírat rukama. Ale tak dá se využít jako opravdu skvělý balzám na doma. Hydratace je opravdu viditelná, rty příjemně zvláční. Jahodová vůně je opravdu přírodní, žádná chemie. I když má balzám trochu tmavší barvu, na rtech není vůbec výrazná, jen mírně do růžova.

Já tedy určitě doporučuji a chválím LadyBox za tento opravdu skvělý nápad s vytvořením vlastního produktu. A doufám že nebyl poslední.





3. WELEDA ČISTÍCÍ TONIKUM 2V1, 10 ml, vzorek

(cena v obchodě: 329 Kč za 100 ml)


Weleda mi přijde jako taková klasika. Již se párkrát v boxech objevila a dá se sehnat i v klasické drogerii. Tím samozřejmě nechci říct, že je špatná. To právě naopak, toto tonikum mě mile překvapilo. Čistí opravdu hloubkově, pleť je poté zregenerovaná a svěží. Některé z vás si stěžovaly na jeho charakteristický zápach, avšak já s tímto nemám žádný problém, ba naopak mi vůně přijde příjemná, připomíná mi citrusy. Tonikum nevysušuje, ale krásně hydratuje.

Já jsem tedy velice spokojená, nemám žádné výhrady a uvažuji o velkém balení.



4. SALCURA ANTIAC ACNE CLEARING SPRAY, 15 ml, vzorek

(cena v obchodě: 449 Kč za 100 ml)


Se Salcurou jsem se dříve nesetkala, a proto jsem přímo nadšená ze skvělých výsledků, které bych opravdu nečekala. Poslední dobou mám celkem problémy s akné, a tak se mi tento sprej velice hodil. Když jsem jej v krabičce uviděla, myslela jsem si, že nebude fungovat, mnoha výrobkům již nedávám šanci, jelikož mi skoro žádný nepomohl, ale u Salcury to byla chyba. Sice není úplně 100%, ale každé zlepšení ocením. A s kombinací s tonikem od Weledy výsledek nemá chybu.

Já tudíž doporučuji a zvažuji větší balení, snad nebudu litovat.




5. EVELINE SLIM EXTREME ZPEVŇUJÍCÍ SÉRUM NA DEKOLT A POPRSÍ, 50ml, cestovní balení

(cena v obchodě: 139 Kč za 200 ml)


Přesně zde začíná ta část výrobků u kterých jsem rozpačitá. Zpevňující sérum na poprsí… no neřekla bych že tento krém něco zpevnil, sice krásně voní, řekla bych že i hydratuje, mazání je opravdu příjemné, ale že by něco nadzvedával a zpevňoval to se říci nedá. Asi žádný krém toto neumí, nějak na to moc nevěřím. Ale určitě jej nějak využiju a určitě nevyhodním.

Nějak nevím, jak bych tento výrobek mohla objektivně zhodnotit, kdyby teoreticky podával výsledky, asi by se tomu nestalo za takto docela krátký čas. Já jen mohu říci, že bych si tento výrobek sama určitě nekoupila. Takže tak..




6. PALMER'S MASSAGE CREAM FOR STRETCH MARKS, 30 g, cestovní balení

(cena v obchodě: 225 Kč za 125g)

A rozpačitá situace pokračuje. V popisu je udáno, že předchází vzniku strií a pečuje o suchou kůži. Ani jeden tento problém ve velké míře nemám, tudíž také nemohu objektivně zhodnotit. Samozřejmě nějaké to sušší místo se najde a opravdu dobře hydratuje, ale takové účinky má i klasický krém a nemusí mě stát 225 Kč, tudíž za mě asi ne..

Jak jsem již řekla, jsem z toho celkem rozpačitá a mohu říci jediné, tento krém bych si určitě znova nekoupila. Ráda bych znala vaše názory.






Abych to shrnula, tak s tímto boxem jsem celkově spokojená. Byly zde produkty, jež mě velice zaujaly a určitě si je koupím i v budoucnu, ale našly se zde i produkty, které rozhodně nebudu postrádat. 


Určitě máte i vy svůj názor, tak pište do komentářů!






Žádné komentáře:

Okomentovat