neděle 14. dubna 2013

RECENZE: ŘASENKA D'AMORE GABRIELLA SALVETE

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na řasenku D'AMORE od značky Gabriella Salvete. Řasenka mi byla asi před měsícem poskytnuta k testování. Byla jsem velice ráda, že mi byla dána možnost vyzkoušet tuto opravdu skvělou řasenku.

Do testování se mohl přihlásit každý, podmínkou bylo poslat fotografii s výrobkem Gabriella Salvete.   Nejlepších 100 bylo poté odměněno právě touto řasenkou. Současně probíhalo také testování na novou edici laků na nehty STARS.

Nyní k samotné řasence.

Design mě opravdu mile překvapil, troufnu si říci, že takto zajímavý jsem ještě u žádné řasenky neviděla. Opravdu mě velice oslovil, je moderní a nadčasový. Mně osobně se nejvíce líbí černá barva - kombinace matné a lesklé. A přesně toto se výrobcům u této řasenky povedlo. Za mě určitě super!



Kartáček je také perfektní, jeho tvar napomáhá k jednoduchému nanášení a oddělování řas, nedochází k tzv. efektu slepených řas. Kartáčkem stačí jen párkrát přejet a vykouzlí nádherné dlouhé řasy a dodá viditelný objem.



Barva se mi zdá klasická černá, jako u jiné řasenky. Je pravda, že je velmi dobře pigmentovaná.

Při větším úsilí, když se člověk zapotí, jsou pod obočím viditelné šmouhy. Ale s tímto jsem se setkala i u jiných řasenek, tudíž to nepovažuji za nějaký velký nedostatek.




Řasenka jde velmi dobře odlíčit, nepozoruji žádné problémy. Vždy odličuji tekutým mýdlem od BIODERMY či micelární vodou Lirene. A vše jde jako po másle.

NA OČÍCH:



CELKOVÉ HODNOCENÍ:


Celkově jsem velice spokojená. Podle mě má vše, co by měla dobrá řasenka mít. Abych řekla pravdu, tak toto byla má první řasenka od GS a určitě nebude poslední, takovou kvalitu jsem doslova nečekala.
Jediné, co bych mohla vytknout je mírné obtiskování řasenky po delší době nošení. Avšak to je opravdu jen nepatrný nedostatek.


Děkuji Gabrielle Salvete za kvalitní výrobek!

Máte nějaké zkušenosti s touto řasenkou? Jste spokojení?


Žádné komentáře:

Okomentovat